piątek, 15 listopada 2013

              Witam wszystkich bardzo serdecznie na moim blogu 
                                            
                                             Książką po łapkach. 
         
        Bloga prowadzę od ponad roku, choć daty opublikowanych przeze mnie postów na to zupełnie nie wskazują :) Do tej pory mój blog o tej samej nazwie znajdował się na portalu www.blox.pl, ale nadszedł czas na zmiany. Postanowiłam przenieść swoje posty na blogger'a i tak też uczyniłam. Proszę o łaskawość dla najwcześniejszych tekstów (dla późniejszych w sumie też ;) ), czytając je teraz ponownie sama widzę zdecydowane braki w ich jakości. Mimo to postanowiłam przenieść wpisy w całości. To jednak moje początki, niech sobie tu będą i przypominają mi, jak nie należy pisać. 
O czym piszę? O książkach, które czytam. Nie dla wydawnictw, zdecydowanie dla siebie. Jeśli kiedykolwiek jakiekolwiek wydawnictwo, bądź sam autor będą chcieli, abym dla nich napisała na temat jakiejś książki, będzie mi bardzo miło. Jeśli nie, to i tak będę tu sobie opisywać wrażenia po przeczytaniu kolejnych powieści. 
W życiu prywatnym jestem mamą dla dwóch dziewczyn - Oliwii i Matyldy. Psią mamą też jestem, bo kocham te stwory bardzo - Leon i Ludwik - obaj przygarnięci, obaj cudowni. Jestem też żoną :D Jarosław - pozdrawiam Cię i buziakuję z tego tu oto bloga :P Myślę, że wystarczy już prywaty. Zapraszam do czytania, komentowania, podsyłania linków do swoich wpisów o książkach.
Bawcie się dobrze :D

3 komentarze:

  1. Powodzenia! Jako że też mam bloga (nawet dwa), wiem o czym piszesz - ja też czytając najstarsze wpisy jestem sama sobą zdumiona ;) Jak to mówią, trening czyni mistrza. Pozdrawiam - stała czytelniczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia pani Natalio, blogger chyba łatwiejszy w obsłudze i dla mnie - jako że jestem utalentowana inaczej w zakresie działań internetowych prostszy i bardziej zrozumiały. Czekam na następne wpisy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję pani Iwono, Magda, Tobie też dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń